אלון הוכמן ושות' - משרד עורכי דין ונוטריון

דיני מקרקעין / נדל"ן

שירותי המשרד

מתעניינים בדיני מקרקעין / נדל"ן?

טלפון: 03-6723636
פקס: 03-6723939
נייד: 054-4565505
כתובת: נחלת יצחק 32א' תל אביב

לפרטים ומידע נוסף:

עו"ד הוכמן בעל ניסיון רב ומוכח בן 20 שנים בתחום הנדל"ן והמקרקעין בישראל.
לאורך השנים ליווה עו"ד הוכמן פרויקטים רבים בתחום פיתוח המקרקעין, הן מסחריים ובכלל זאת בתחום הנדל"ן המניב, והן למגורים, בהיקפים משמעותיים מאוד.

משרדי טיפל באלפי עסקאות מקרקעין החל ב דירות נכסים פרטיים ומיסחריים מסוגים שונים ברחבי הארץ.
משרד עו"ד הוכמן מעניק ייעוץ וליווי משפטי צמוד בכל עסקאות המקרקעין:דיני מקרקעין / נדל"ן

  • דיני מקרקעין / נדל״ן
  • קרקעות
  • נכסים מניבים
  • תביעות מקרקעין
  • פרוייקטים לפינוי ובינוי (תמ"א 38/1, תמ"א 38/2)
  • רישום בטאבו
  • רישום ברשות מקרקעי ישראל
  • יעוץ במיסוי מקרקעין
  • עסקאות קומבינציה
  • עסקאות תמורות
  • תכנוני מס
  • עניני תכנון ובנייה
  • הסכמי מכר, שכירות, מתנה ושיתוף
  • ייצוג בכל הערכאות של תביעות מקרקעין לסוגיהן.

משרד עו"ד הוכמן

המשרד מרכז את תחומי הנדל"ן השונים מתחילת התכנון ועד השלב הסופי של פרוייקט המקרקעין, ומתמחה בטיפול מול וכנגד הרשויות השונות, החל בהגנה בפני תביעות, קידום תב"ע, הפקעות ופיצויים, תביעות לפיצוי בגין ירידת ערך לפי סעיף 197 לחוק התכנון והבניה, לרבות פגיעה בערכי נכסים כתוצאה מתוכניות שימור, בפירוקי שיתוף מקרקעין, ליקויי בניה, תביעות בנושא ליקויים, והליכי ליטיגציה שונים ומגוונים בתחום המקרקעין.

התמחויות במקרקעין במשרד עו״ד אלון הוכמן

משרד עו"ד הוכמן בעל ניסיון רב בליווי קשת רחבה של מיזמי מקרקעין בתחום הבניה התמודדות עם תביעות מקרקעין והקמת חוזים לפרויקטים בנדל״ן ומקרקעין, תוך מיקוד במרכזים מסחריים, פארקי תעשיה, מרכזים לוגיסטיים ומבני משרדים, כמו כן בעל ניסיון בכל הקשור בהקמתם ושיווקם של פרויקטים למגורים, החל משלבי רכישת הזכויות במקרקעין, ייזום תכניות בנין עיר,ניסיון רב בבנייה והקמה של פרויקט, בהתקשרויות עם קבלנים ספקים ונותני שירותים שונים, וכלה באכלוס וברישום פרצלציה ובתים משותפים.

למשרד עו"ד הוכמן מומחיות והתמחות מיוחדת בעולם המקרקעין בתחום ההתחדשות העירונית, ובמיוחד במיזמי פינוי-בינוי. במהלך העשור האחרון צבר משרד עו"ד הוכמן ניסיון רב בליווי מיזמי פינוי-בינוי על שלביהם השונים, פשרות לפני תביעות ליוו פרויקטים מתחילת תכנונם בפני ועדות התכנון והרשויות המקומיות ועד לגיבוש כל המערך החוזי במסגרת מיזמים אלה. כמו כן כן עוסק משרד עו"ד הוכמן בליווי עסקאות מקרקעין קומבינציה, עסקאות מכר ורכישה ועסקאות שכירות ובניה על כל שלביהן.

משרד עו"ד הוכמן בקיא ובעל ניסיון רב בהיבטי המימון והמיסוי של פרויקטים, בהליכי תכנון ובניה, ובייצוג בפני רשויות מוניציפליות וועדות תכנון. 

משרדנו עוסק במגוון תחומי הנדל"ן: תכנון ובניה (לרבות הופעה בוועדות התכנון והבניה), עסקאות במקרקעין (מזומן, קומבינציה, תמורות, איגודי מקרקעין, B.O.T וכיו"ב), קבלנות, קבלת שירותים מיועצים ומתכננים, ניהול נכסים מניבים, וביצוע רישומים בלשכת רישום המקרקעין.

למרות שעורך הדין אלון הוכמן ומשרדו יושבים בתל אביב, הוא לא רק עורך דין מקרקעין בתל אביב, הוא ביצע מספר רב של פרויקטים בכל הארץ, עם התמחות בתמ״א ובהתחדשות עירונית.
המשרד מייצג ב תביעות בכל רחבי ישראל מדן ועד אילת
המשרד מתמחה בפיתרונות וטיפול בדיני מקרקעין

הבנת דיני מקרקעין

כל מיזם נדל"ני, בין אם מדובר ברכישת בית נופש באילת או השכרת דירה לסטודנטים בירושלים או באר שבע, דורש הבנה טובה של דיני מקרקעין. חוקים אלה ממלאים תפקיד חיוני על ידי שמירה על זכויותיהם של בעלי נכסים, התוויית הפרמטרים של בעלות וייעול עסקאות הקשורות לרכוש.
דיני המקרקעין הם החוקים המרכזיים בשמירה על זכויות קניין. עקרונות יסוד כגון הזכות לשלוט ברכושו של אדם, הזכות ליהנות מרכושו, והזכות למכור או להחכיר את רכושו, כולם נופלים בתחום דיני המקרקעין. צורות שונות של בעלות על נכסים, כגון בעלות יחידה, שכירות משותפת ודיירים משותפים, נושאות כל אחת השלכות משפטיות ייחודיות ונשלטות על ידי דיני המקרקעין. 
צריך לעגן היטב את כל האמור בחוזה מדויק כדי להגן בפני תביעות נדל״ן, ובפני תביעות עתידיות.

חשיפת התעלומה: חיפוש כותרים ותפקידו

אלמנט קריטי נוסף בעסקאות נדל"ן הוא חיפוש הכותרת. לעתים קרובות נעשה על ידי עורך דין הנדל"ן שלך, חיפוש כותרת מתעמק רשומות ציבוריות כדי למצוא בעיות משפטיות שעשויות להעיב על הנכס. החל משעבודים שלא נחשפו וכלה בסכסוכי בעלות, זיהוי חששות כאלה לפני הרכישה יכול לחסוך ממך ביצה משפטית, תביעות יקרות, שגוזלת זמן בעתיד.

חוזים בעסקאות נדל"ן ומקרקעין

לעולם אל תזלזלו בכוחו של חוזה מנוסח היטב בשוק הנדל"ן הדינמי של ישראל. הוא מתאר את הציפיות והאחריות של כל הצדדים המעורבים, ומשמש כמדריך משפטי. זהו כלי בסיסי להסדרת לוחות זמנים לתשלומים, הגדרת נסיבות ברירת מחדל, ציון עונשים על אי ציות, בין פרטים חיוניים אחרים. זה בעצם משמש כרשת הביטחון שלך לאורך כל העסקה.

החוק קובע הפרדה בתביעות מקרקעין בהתאם לסוג התביעה
מתווך לעולם אינו יכול לייעץ לך בתחום, אין זו ההתמחות שלו ואין לו מנדט במידה ותהיה תקלה. עורך דין נדלן ללא תלות הוא הערובה שלך לניהול נכון של עסקת הנדל״ן שלרוב היא העסקה הגדולה והמשמעותית של חייך.
הגשת תביעות בתחום המקרקעין יכולה להיות עסק יקר ומורכב צריך להכין את הקרקע היטב לפני 
צרו קשר

דילוג לתוכן